Bildiğiniz gibi dün blog yazarları toplantısı vardı ve şimdi ondan bahsetmeyecem ama çok güzeldi bence. Benim burda anlatacağım şey ise toplantıya kayılınca Kocaeli den İstanbul’a gidip gelirken yaşadıklarım olacak . Yani şanssızlığın daniskası gibi bir şey . Smiley
Şimdi topantı ayarlandı gün saat ve yer tam belli oldu tabi ben kaçırırmıyım hemen katılım formunu doldurup kaytıldım. Cumartesi günü gelince saat 4 de olacak olan toplantıya geç kalmamak için 12:35 de ki trene binecektim. Tabi aksilik bu ya saat farkımı 🙂 hesaba katmadığım için dakikalar ile treni kaçırdım. Bunun üzerine 1 saat 15 dk istasyonda bekleme zorunda kaldım. Neyse geç kalmam artık kesinleşmişti ama yinede fazla geç kalmamak için trenden sonra hemen vapura koştum çünkü toplantı karşıda Taksim de olacaktı. Neyse haydarpaşada indim ve vapura koştum ama tahmin edeceğiniz gibi vapurda tam o sırada kalktı ve gitti orda da 20 dk diğer vapuru bekledim. Onu da atlattım Eminönü ne vardım sonunda. Hiç bilmediğim yer olan taksime gideceğim hemdne ilk defa ama onu başardım Smiley ve Taksime sorunsuz ulaştım. Blogyazarlarında yazdığı gibi en açık adresi kullanmak istedim ve büfelere falan sormaya başladım Taksimoda Cafe nerde? diye ama nedense hiç kimse bilmedi (açık adres olak taksimde kime sorarsanız gösterir demişlerdiSmiley) Neyse tabi yine iş başa düştü ve aramaya başladım Allah’tan çok geçmeden buldum ve daldım içeri. İlk başta içerisi çok kalabalıktı. Vay anasını çok kişi gelmiş süper olacak diye düşünürken toplantının alt katta olduğunu öğrendim ve işte toplantıdaki ilk ve tek hayal kırıklığım katılım beklenenin altında olmuştu yani zaetn onud a yazacam ama TOPLANTI HARİKA GEÇTİ BENCE ama yinede katılım yani başvuranların hepsinin gelmemesi beni üzdü…
Neyse buraları yani topalntı kısmını (…) olarak geçiyorum bir sonraki yazı da yazacağım onu resimlerle beraber…
Toplantı kısmını geride bıraktık ve sağ olsun Taylan abi eşi Filiz abla beni Eminönüne bıraktılar vapura binmem için. Onlardan ayrıldıktan sonra Vapur bileti için gişeye gittim ve kapalı olduğunu gördüm oysa son vapur baya bir geç kalkıyordu (tren de öyle) ama öyle değilmiş neyse sordum soruşturdum vapurların kalktığı yerin yanında köprü vardı karşıda kadıköy seferleri varmış yürüyerek köprüyü geçtim ve vapura koştum o sırada bineceğimiz vapurdaki Fenerbahçeli taraftarlar iniyordular tezahüratlar eşliğinde tabi. Eeee ne de olsa 7 yıldır kadıköy de yenemedikleri beşiktaş gibi muhterem bir takimi yenmişler sevinmezler mi. Neyse konu bu değil. Vapura binip haydarpaşa ya gittim ordan trene binip evime gideceğim sözde. Smiley Tabi tahmin ettiğiniz gibi öyle olmadı ve kocaeli/körfez seferleri bitmiş. Kardeşim ben kocaeli ne geldiğimde saat 11 de trenle geldim nasıl olur desem bile adamların yapacağı bir şey yok tabi tern de yok kaldım ortada. Smiley Yapacak bir şey yok ya bir çok para verip İzmit’e gidecem ordan otobüsle gelecem ya da gebzeye trenle gidip şansım var ise otobüs bulup eve dönecem. Ben ikincisini seçtim ve gebzeye doğru yol almaya başladım. Gebzeye yetiştim. Sordum soruşturdum bu saatte otobüs yok dediler.
(saat : 11:50 gibi ) neyse ben yine E-5 yoluna çıkıp beklemeye başladım gelen geçen çok ama otobüs yok bir ara otostop çekmeye kalktım ama hiç öyle bir şey yapmadığım için vaz geçtim. Yan tarafta bir camii vardı orda kalırdım daha iyi  SmileySmiley Nyese beklemeye devam ettim ve orda bir ışık gördüm evet gelen izmit otobüsü idi. Hemen eller havaya yaptım ve durdurdum.
Ben: Körfez otobüsü yok mu ? dedim
Şoför: Bu bulabileceğin son otobüs!!! dedi ve atladım. Otostop çekmeden ve bir kötü sonuç olmadan kurtuldum denebilirdi ama bu otobüste evime doğru değil merkeze gidiyordu o yüzen yolda indim burdan körfez otobüsü geçer dediler bana. Tabi olması gereken oldu ve otobüs GEÇMEDİ . Neyse beklemekten de yürüyerek giderim dedim ve yürümeye başladım. O sırada arkadan bir ışık gördüm yaklaşıyordu ve tabi bu bir arabaydı Smiley içinde iki tane nur yüzlü insan yaşlı bir çift.
Nur yüzlü amca: Genç gel gideceğin yere götüreyim. dedi
Genç yani Ben : Allah razı olsun amca .. dedim ve atladım …
Nereye gidiyorsun falan derken evlerimiz çok yakın çıktı ve eve kadar geldim tabi bu sırada saat 1 olmuştu.

Sonuç olarak bir çok vasıta değiştirerek eve ulaştım valla bir hava yolu kaldı kullanmadığım (deniz,tren,otobüs)…
Ama şunu da söylemeden geçmeyeyim gerçekten de değdğini düşünüyorum …

16 thoughts on “Blog yazarları toplantısı yolculuğum

• 04 Kasım 2007 at 16:10
    Permalink

Sevgili Burak bey ben kuzenin gerçekten bir daha böyle bir delilik yapar isen seni teyzeme sölücem seni seviyorum byeeee

• 04 Kasım 2007 at 22:36

sen var ya sen …
    ama onalrında haberi vardı gittiğimden 🙂 tabi bu olaylardan yoktu hehe …

• 04 Kasım 2007 at 23:16
    Permalink

Sen ne eziyetlerle geldin günü birlik ve geri döndün !
    ama ist. olup da gelmeyen ne kadar çok üye var !!!
    Canım benim…
    İyi ki geldin, seni gördüğüme ve tanıdığıma çok sevindim.
    (ayrıca sen daha sevimliydin!!!)
    😉

• 04 Kasım 2007 at 23:46

serüven olmuş senin ki… 😉

• 05 Kasım 2007 at 00:22

iyi bir macera yaşamıssın bu sana biraz ders olmuştur bundan sonrakilerde daha dikkatli olursun artık

• 05 Kasım 2007 at 00:53
    Permalink

Canım geldiğin için teşekkür ederiz biz seni çok sevdik Ömer abinin daveti geçerli sakın unutma tamam mı 🙂

• 05 Kasım 2007 at 16:41

seni tanıdığıma çok memnun oldum canım benim sağ salim vardık 2mizde evlerimize 🙂

• 05 Kasım 2007 at 20:13
    Permalink

Çektiğiniz eziyete değmiştir umarım… Yoksa boşa gitti vah vah..

• 05 Kasım 2007 at 21:46

gecmıs olsun ne diyıım bende gelecektım toplantıya ama annne sansurunden kurtulamadıgım ıcın gelemedım:):):):P

• 05 Kasım 2007 at 22:15
    Permalink

@Pınar Altuntaş : Evet abla tek üzüldüğüm o oldu zaten ona rağmen çok güzeldi ama daha kalabalık olmak daha çok arkadaşı tanımak daha da güzel olabilirdi gibi tabi önümüzdeki toplantılara bakacağız 🙂

@Ege : Evet ya serüven gibi oldu arada köpek saldırdı falan ama ben biraz atladım da 😉 hehe …

@Mavinefes : Evet abi ya bana ders oldu hem eda ablanın teklifi var hemde bir çok akraba/arkadaş onları değerlendirmek lazım … ve öyle de yapacam diğerlerinde …

@Eda Suner : Ablacım bu yaşadıklarımdan sonra teklifinizi kesin değerlendiririm 🙂 yüzsüzlük gibi oldu ama artık neyse siz anladınız beni … 🙂

@Başak Ölmez : Evet abla ya sağ salim vardık buna da şükür .Ben de hepinizi çok sevdim tanıdığıma çok memnun oldum …

@Erhan : Erhan emin ol ki değdi …

@Harun : Bir dahaki sefere anneden izin alırız biz umarım gelirsin …

• 05 Kasım 2007 at 22:51
    Permalink

Burak’cım canım ya başına neler gelmiş öyle (senin başına gelenler pişmiş tavuğun başına gelmez gibi bir deyim vardı valla tam öyle olmuş seninki).Bu arada detayları atlamayıp yazında bizden bahsettiğin için teşekkür ederiz.Ama önemli değildi sen ta Kocaelilerden gelmişsin biz seni bırakmışız çokmu…Bu arada dediğin gibi toplantıya katılım daha fazla olsaydı daha iyi olurdu.Ama bence de böylesi çok da kötü olmadı masadaki herkes böylece birbirini tanımak için daha samimi sohbetler gerçekleştirdi.

• 07 Kasım 2007 at 19:53

burak hll olsun bebişkom olum ne zaman gideceğini sölesen belki bende gelirdim neysee okuudum senn geleceğin parlak wallaa ….!!!!! öyle olmasını temenni ediyorum en iyisi sen dgs yi kaçırmadan bilgisyar müh. geçiş yap sonra sölemedi demeee tımamı?? furkan abinede söle gelirsem saçını başını yolarım o terbiyesizin çağrı atıp durmasın tepimin tası atıyoo sonra neysee tomb ik yanağından öptüm hadi kendine ii bak sınavlar bitsin mervenin kafesinde buluşuruz yine hade ciaooo ciaaoooo!!!!!!!!!!!!!

• 09 Kasım 2007 at 14:28
    Permalink

@Filiz Arıcan : Bu konuda haklısın abla herkes daha yakından tanıdı diğerlerini bu yönden iyi olgu gerçekten de …

@İsmail : Tamam ismail diğer sefer sana da haber veririm unutmasam eğer ölçme bilgisi dersinden geçersem bilg. müh. de kolay ama bu ders var ya yakacak hepimizi …
    yorumlar için sağolun …

• Pingback: İnterneti Olmayan Blog Yazarı » 5. Türk Blog Yazarları Toplanyısı

• Pingback: İnterneti Olmayan Blog Yazarı » 2007 yılı değerlendirmesi veya öz değerlendirme

• Pingback: Günlük, Güncel, Teknolojik » 1 Yıl olmuş, Pek de iyi olmuş »