Evet bildiğiniz gibi bu gün 2007 öss yerleştirme sonuçları açıklandı.Şüphesiz sonuçları en çok merak edenlerden biri bendim. Benim gibi biri bile sabah 8 de kalkıp sonuçları öğrenmek için cafeye gidiyorsa 🙂 demek ki gerçekten merak edilecek bir durum var demektir…
Neyse sabah erkenden kalkıp cafeye gittim ve ösym sayfası açık tc nom kopyalanmış şekilde bekliyorum sistem saati 10.00 olduğu gibi yapıştırıp sonucumu öğrendim (bir kaç arkdaşınkiyle beraber) ve zaten beklediğim gibi KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ JEODEZİ VE FOTOGRAMETRİ MÜHENDİSLİĞİNE yerleştiğimi öğrendim …
Hayatımızın en önemli dönüm noktsı olan üniversite sınavını da kazasız belasız atlattık artık şimdi tabi daha öncede bahsettiğim gibi heycanla kayıtları yurt/burs konularını bekleyeceğiz…

Sonuç olarak resimde de gördüğünüz gibi bir yerleştirme sonucum var …
Yani çok heycanlıyım ne de olsa ilk defa üniversiteli oluyorum 🙂 … Ne yapsam bilmiyorum artık biraz da olsa tatil yapmaya çalışacağım inşallah yapabilirim 🙂
Bakalım hayat bizi nerelere sürükleyecek …

32 thoughts on “Tercih sonuçları açıklandı artık üniversiteliyim

  • 16 Ağustos 2007 at 11:06
    Permalink

    OO süpersin hayırlı olsun kardeşim, bu dönemde istediği bölüme giren öğrenci pek az. Sanırım emeklerinin karşılığını aldın. Benim arkadaşta Konya Selçuk Üni. İnşaat Müh. kazandı, sevinçli.
    Ben ise 3 sene önceki emelime ulaştım; zorla girdiğim inşaat bölümünü bitirdim sonuçlara göre Çukurova Üniversitesi (Uzaktan Eğitim) Bilgisayar Teknolojisi ve Programlama şeysi, yav bu bölümün adı ne kadar uzun 🙂

  • 16 Ağustos 2007 at 11:22
    Permalink

    çok sağol abi aslında bilgisayar mühendisliği istiyordum ama burdan da baktım bilgisayar programcısı olunabiliyormuş 🙂

    ama yinede bilgisayar başı gibi bir şey yani sevdim kendisini…

    bu arada adına çok sevindim bende bu tür bir şey düşünüyorum senin gibi yapmayı …

  • 16 Ağustos 2007 at 11:34
    Permalink

    Ortalamanı yüksek tutup YGS ile geçiş yapma hakkın olabilir bir araştır.

  • 16 Ağustos 2007 at 11:49
    Permalink

    Vay hayırlı olsun Allah tamamnına erdirsin canım

  • 16 Ağustos 2007 at 14:30
    Permalink

    Tebrikler, hayırlı olur inşallah.

  • 16 Ağustos 2007 at 19:39
    Permalink

    Adem, Eda abla, Bilal abi çok teşekkürler
    bilal abi ben bu konuyu araştırıyorum zaten eğer sende bir şeyler bulursan haber vermeni isterim
    çok memnun olurum …
    tekrar teşekkürler hepinize…

  • 16 Ağustos 2007 at 19:58
    Permalink

    tebrikler kardeş valla çok sevindim senin adına
    Allah tamamına erdirsin , hayırlısı ne ise o olsun

  • 16 Ağustos 2007 at 20:08
    Permalink

    burak tebrikler.umarım istediğin bir yerdir.senin adına sevindim arkadaşlarımızı boyle yerlerde gormek bızı mutlu eder.ne dıyeyım hayırlı olsun.ben biraz actıgın bu sıte hakkında bıseyler soyleyeyım,bunu yapman ıyı olmuş.çunku bızım de geldıgımızde gırebılecegımız bır sıte olması en azından ıyi oluyor.neyse uzun lafın kısası iyi olmus.:D

  • 16 Ağustos 2007 at 21:27
    Permalink

    Kardeş, hayırlı olsun. Sağ-salim bitirirsin inş.

  • 16 Ağustos 2007 at 22:03
    Permalink

    @numan,metin sizi de bekliyoruz seneye unutmayın ha …
    yorumlar içinde sağolun …
    @gazanya sende sağol umarım dediğin gibi olur

  • 16 Ağustos 2007 at 22:39
    Permalink

    ben de hiç unutmam üniversiteyi kazandığım dakikaları. evdekilere amma da hava yapıyordum 😀 hayırlısı olsun kardeş başarılar dilerim.ilk sınavlara kadar kampüste ortamdı,çapkınlıktı yap yapabildiğim kadar hehee 🙂

  • 16 Ağustos 2007 at 22:44
    Permalink

    @Pasaj önerini dikkate alacağımdan emin olabilirsini …

  • 16 Ağustos 2007 at 23:09
    Permalink

    benim de son seneme bakalım nolcak:)gerçi össye girmiom ama olsun yine de son senem:))

  • 17 Ağustos 2007 at 12:02
    Permalink

    kardeş senin adına çok sewindim hadi hayırlı olsun! Darısı başıma 🙂

  • 17 Ağustos 2007 at 15:49
    Permalink

    bak aklıma geldi ,annenin yemeklerinden yiyebildiğin kadar ye,çünkü yurdun yemekleri yağlı ve tatsız olacak. hele hele arkadaş ortamını da yakalarsan geceleri şap muhabbeti tam bir komedi oluyor. birde yurda gizli gizli bira sokmaktı,yandaki kızlar yurdunun camlarına taş atmaktı,böcekleri toplayıp camlara,kapılara fırlatmak,ardından hademelerin bizi kovalaması :)) vay be ne güzel günlerdi,bir daha mı girsem öss ‘ye 😀 birde evde tutmak gibi bir fikrin varsa eğer ilk yılı atlattıktan sonra yap.hem arkadaş çevren olmuş olur, hemde çevreyi tanırsın. hadi tekrardan bol şans ve başarılar.

  • 17 Ağustos 2007 at 16:06
    Permalink

    @uğur @fikirbozan ve özellikle @pasaj yorumlar için çok sağolun
    önerileriniz dikkate alınacaktır pasaj 😉

  • 17 Ağustos 2007 at 17:05
    Permalink

    slm burak istediğin bölüm ve yer geldiği için senin adına sevindim inşallah hayellerini geliştirirsin kendi adımada sevindim çünkü zonguldak kocaeliye yakın olduğu için beraber gidip geliriz hayatında başarılar ve adrenalinni günler dilerim:D:D:D

  • 18 Ağustos 2007 at 13:36
    Permalink

    dostum hayırlı olsun. 🙂 kazanması bi dert okuması başka bi dert 😀

  • Pingback: Burak BUDAK Kişisel Blog Gibi » Blog Archive » Üniversite kayıt işlemleri ve kayıt belgeleri

  • 18 Ağustos 2007 at 22:27
    Permalink

    @radres ve @henster yorumlar için sağolun yani umarım her şey istediğim gibi olur …

  • 19 Ağustos 2007 at 11:23
    Permalink

    hayırlı olsun burak kardeş bende senın gıbı sevinç yasıyorum bende yerlestım cok guzel bır duyguhayatımızın dınum noktası artık hayat yasamaya deger hayırlı olsun

  • 19 Ağustos 2007 at 16:30
    Permalink

    @aytaç çok sağol ..
    @çitos bende senin adına çok sevindim …

  • 20 Ağustos 2007 at 13:01
    Permalink

    cok güzelde ben meslek lisesi mevzunmuyum dikey geçiş hakkım vardı ama tercih yaptım puanım yettigi halde cıkmadı acaba neden oldugu hakkında bilginiz varmı

  • 20 Ağustos 2007 at 17:42
    Permalink

    volkan bence bu puanların yükselmesindendir
    çünkü bu yıl tam tahmin ettiğim ve her defasında söylediğim gibi 20-30 puan yükselme oldu ..
    hatta sıralamaya göre veren bir çok kişi açıkta kaldı denebilir …
    ama büyük ihtimal puan yükselmesindendir…

  • Pingback: Burak BUDAK Kişisel Blog Gibi » Blog Archive » Burs konusu ve burs veren yerler

  • Pingback: Burak BUDAK Kişisel Blog Gibi » Blog Archive » Yurtkur yurt ve burs sonuçları ne zaman açıklanacak

  • 13 Ekim 2007 at 16:44
    Permalink

    herkese hayırlı olsun ..bloğu yeni gördüm geçte olsa yorum yazayım dedim bende marmara üniversitesinde öğretmenlik kazandım inşallah hepimiz için iyi olur herkese başarılar…

  • Pingback: Burak BUDAK Kişisel Blog Gibi » Mim Blogunuzun hayatınızdaki yeri

  • Pingback: İnterneti Olmayan Blog Yazarı » 2007 yılı değerlendirmesi veya öz değerlendirme

  • Pingback: Günlük, Güncel, Teknolojik » 1 Yıl olmuş, Pek de iyi olmuş »

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir