Uzun zamandır tema arayışı içerisindeydim. Zaten her zaman bir tema araışım vardı hayalimdeki yapamadığım temayı bulma ümidi ile dolaşırdım tema sitelerinde. Buldum mu peki ! Tabikide hayır 🙂 ama güzel bir temaya geçmenin vakti gelmişti geçiyordu bile. Sağ olsun ziyaretçiler de eski temada çok sıkılmıştı ki haklıydılar. Çünkü çok beğenilmeyen genelde çöp blogların kullandığı türden bir temaydı. Aslında o temaya da eski temamda kullanışımdan dolayı sorumlar çıkmaya başlamıştı ve eski temayı sözde geçici olarak eklemiştim ama uzun süre iyi bir tema bulmadığım için ve tabi uğraşamadığım için o temada kalmka zorunda kalmıştım. Bilmeyenler için söylüyorum bu temadan önceki temam Qwilm adı ile bilinen 3 kolonlu bir temaydı.
İşte bu gibi nedenlerden dolayı artık yeni bir temaya geçmek istedim ve bu temayı buldum. Buldum ama dil ingilizce olduğu için kullanamadım türkçeye çevirmme gerekiyordu. Bu konuda da bana İlyas abi çok yardımcı oldu ve sağ olsun benim için temayı türkçeleştirdi. Çokta iyi oldu . Tekrar teşekkür ediyorum.
Bazı arkadaşların farklı yollar ile olumlu tepkilerini aldım. Ve bu temayı uzun süre kullanmakta karar kıldım…
Bu temada iyi değişiklikler yapma çabasına girdim ama diğer temalar gibi kolay olmadığını görünce vazgeçtim. Bu yenilik çalışmalarını 1 hafta belki de 2 hafta sonrasına erteledim. Bazı gereksiz sayaç gibi kodları kaldırdım. Desteklediğim kişileri tekrar yayınladım. Ekmek teknemiz olan adsense reklamlarını tekrar yerleştirmeye çalıştım. Bu gibi değişiklikler ile Blogging Tips tarafından yapılmış olan Evolution temasına geçiş yaptım. Bu tema da ek olarak yazı sayfasında çıkan benzer yazılar eklentisi, yorum sayfalarında kullanılabilecek gravatar özelliği yer alıyor.
Umarım sizlerde yeni temaı beğenirsiniz. Sizlerden tema hakkındaki düşüncelerinizi, eleştirilerinizi, yanlışlıkları, benim yapabileceklerimi yazmanızı istiyorum ve şimdiden teşekkür ediyorum.
İyi bloglamalar …

Güncelleme : Blogun yeni temsında firefox ile kulanım sorunları vardı. Syfalar açılmıyordu mozilla da sorunlar reklam yerleşiminden kaynaklanıyormuş. Bu sorunu da halletmiş bulunuyorum. Çok mutluyum 🙂

Tagged on:                             

26 thoughts on “Yeni Tema Yeni Yüz

  • 15 Haziran 2008 at 08:39
    Permalink

    Hayırlı olsun burak, selçuk hocanın temaya benziyor 🙂

  • 15 Haziran 2008 at 13:55
    Permalink

    yeni teman hayırlı olsun ama bence daha iyi bir tema bulabilirdin…fakat sen beğendiysen sorun yok 🙂

  • 15 Haziran 2008 at 14:35
    Permalink

    ceoyavuz demişki
    Hayırlı olsun burak, selçuk hocanın temaya benziyor 🙂
    Yavuz senin gözünden de kaçmamış bu tema onun temasının yeşil olanı aynı olmasın diye burağın sayfasında yeşil style dosyasını kullandık

  • 15 Haziran 2008 at 14:46
    Permalink

    burak hayırlı olsun yeni tema darısı benim başıma inşallah ben de yakında yeni br temaya geçiş yaparım …

  • 15 Haziran 2008 at 14:49
    Permalink

    @ Yavuz : teşekkürler, zaten tema yapanlar aynı bu da az bir tasarım farkı ile neredeyse aynı tema ama işte aynır enk değil ben yeşil rengi aldım aynı olmasın diye …

    @ Karahann: ben de daha iyisini bulmak için çok araştırdım ama bulduklarımdan en iyisi bu şu anda hoşuma da gidiyor 🙂 sorun yok yani yi tema önerilerini de beklerim ..

    @ İlyas abi : evet abi senin dediğin gibi styl rengi farklı …

  • 15 Haziran 2008 at 17:15
    Permalink

    Eski temadan çok daha iyi ve okunaklı olmuş.Hayırlı olsun.Yalnız Mozilla Firefoxta tekil yazıya geçince sayfa açılıp kayboluyor.Yorumu İnternet Explorer kullanarak yazdım.

  • 15 Haziran 2008 at 18:16
    Permalink

    hayırlı olsun güle güle eskit burak abi 🙂

  • 16 Haziran 2008 at 01:50
    Permalink

    Hayırlı Olsun. Kerem Arkadaşımızın Da Dediği Gibi Firefox’tan Yorum Yazmak İçin Konuya Tıklayınca Sayfa Gelip Bir Anda Kayboluyordu. Bunu Farketmiştim. Ama Şu An Öyle Bir Sorun Yok. Halletmişşin Sanırım… Güzel Tema;)

  • 16 Haziran 2008 at 02:04
    Permalink

    Oh bee ! Hayırlı olsun yeni tema 🙂 Öncekine nazaran çok çok hoşuma gitti : )

  • 16 Haziran 2008 at 18:12
    Permalink

    @ Kerem : Teşekkürler beğendiğine sevindim . Sorun daha önce de ekubio tarafından söylenmişti ama tam anlayamamıştım hemen baktım ve google reklam yerleşiminden kaynaklanıyormuş. Düzelttim ikinize de teşekkür ediyorum …

    @ Harun :Teşekkürler harun

    @ Volkan Soyyiğit : Teşekkürler volkan. Evet sorunu da hallettim …

    @ Ekubio : Evet ohh bee! yani çok uğraştım sorunu bulup çözene kadar 🙂 Beğendiğine sevindim …

  • 16 Haziran 2008 at 21:27
    Permalink

    Sana bir sorun olduğunu söylemiştim ben :'( 🙁 Neyse hallettiğine sevindim.

  • 16 Haziran 2008 at 22:58
    Permalink

    @ Ekubio: Evet söylemiştin ama işte sorunun nerde olduğunu tam anlayamamıştım, yani firefox dan olduğunu anlamamıştım .
    ama oldu çok şükür 🙂 tekrar sağol …

  • 17 Haziran 2008 at 08:47
    Permalink

    Geldim geldim. Yorum alanı hoşmuş burak kardeşim, hoşuma gitti. Sanırım yeşil rengi seviyorsun yeşil dinlendirir. Benim biraz gözümü aldı gibi, yada gözüm bozuk 🙂
    Geniş temalar uzun yası yazanlar için iyidir, sayfa aşağı doğru uzamaz, buda ziyaretçiyi korkutmaz. Ayrıca resim ve reklam yayınlamayada uygun görünüyor. Sağ üstteki email aboneliği kutusu çalışıyorsa eğer, çok iyi olacak (çalışmıyorsa feedburner kodlarına bak). Üst kısımda Ana sayfa-arşiv… yazısının fontu biraz büyük geldi. sağ bölümde de arama kısmı reklamın hemen altında iç içe geçmiş gibi görünüyor.

  • 18 Haziran 2008 at 22:04
    Permalink

    Teman güzelmiş adaş. Üzerinde ufak tefek değişiklik yapsan daha da güzelleşecek sanki.

  • 18 Haziran 2008 at 23:11
    Permalink

    @ Mim : Abim temayı beğendiğine sevindim . Önerilerini en kısa sürede dikkate alıp değişiklikler yapmaya çalışacağım… Bu arada aslında bu temanın mavi rengi vardı o rengi de çok daha fazla seviyordum ama Selçuk Hocanın temasına çok benzer olacaktı farklı olsun diye bu renk seçtim …
    E-mail bölümüne de bakmam lazım çalışıp çalışmadığını denemedim 🙂

    @ Mebmaster Blog : Free bir tema sende alıp kullanabilirsin 😉

    @ Henster (Burak) : Adaş beğendiğine sevindim vallahi. Yani tema üzerinde bi çok şey yapılabilir ( sen iyi başarıp yapmışsın) ben de elimden geleni yapmaya çalışıyorum . önerilerine de açığım, beklerim …

  • 19 Haziran 2008 at 20:36
    Permalink

    İnsan zamanla temaya alışıyor ya 🙂

  • 20 Haziran 2008 at 10:09
    Permalink

    bence bu tema çok güzel olmuş güle güle kullan ::)

  • 20 Haziran 2008 at 13:04
    Permalink

    @ Karahann : Evet ben bile alıştım …

    @ Başak: Beğendiğine sevindim . teşekkürler …

  • 24 Haziran 2008 at 12:21
    Permalink

    uzun süredir girmemiştim bloguna… tıklayınca adrese şaşırdım başka bi bloga girmişmiyim diye.. 🙂 bence güzel olmuş eskisine nazaran…

  • 25 Haziran 2008 at 00:09
    Permalink

    @ Yusuf Güleryüz : Temayı beğendiğinize sevindim 🙂 Bundan sonra arayı fazla açmayalım 😛

  • 05 Temmuz 2008 at 08:28
    Permalink

    Bu temayı bende kullanmayı düşündüm blogda, sonra vazgeçtim ama 🙂 mesela alt kategori sistemi yoktu, bi de tema baya genişti 😀

  • Pingback: Günlük, Güncel, Teknolojik » 1 Yıl olmuş, Pek de iyi olmuş »

  • 25 Ekim 2008 at 13:32
    Permalink

    Güzel tema olmuş…
    Firefox’ta sorun gözükmüyor.
    Ben de yeni tema arayışları içerisindeyim, yakında değiştirmeye çalışacağım…
    Hayırlı Olsun tema…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir